Regulamin

 

Sklep internetowy, działający pod adresem http://restyle.pl/ , prowadzony jest przez firmę Ewelina Walecka "Restyle" wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miasta Siedlce pod numerem 10522 i, nr NIP 821-246-24-88 , nr Regon 10012428, z siedzibą w Siedlcach przy ul. Garwolińskiej 85

  1. Klient składa zamówienia za pośrednictwem strony http://restyle.pl/

  2. Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu.

  3. Dla zamówień z przedpłatą termin płatności wynosi 14 dni. Jeśli w terminie 14 dni od złożenia zamówienia nie otrzymamy pieniędzy - zamówienie zostaje usunięte i nie będzie realizowane (liczy się termin zaksięgowania wpłaty na naszym koncie).

  4. Wszystkie ceny są cenami w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  5. Do każdej przesyłki dołączona jest papierowa umowa kupna-sprzedaży oraz paragon fiskalny. Wystawiamy również faktury VAT na życzenie klienta (opcje taką można wybrać podczas składania zamówienia)

  6. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie prawidłowego numeru telefonu oraz adresu e-mail. 

  7. Nie wymagamy żadnego dodatkowego potwierdzenia zamówienia – nie wysyłamy maili potwierdzających. Przyjmujemy zamówienia złożone przez klienta – bez żadnego dodatkowego potwierdzenia.

  8. W uzasadnionych przypadkach Sklep może odmówić realizacji zamówienia, szczególnie jeśli klient złożył przez pomyłkę np kilka identycznych zamówień pod rząd. Sklep może odmówić także realizacji zamówień osobom które w przeszłości zamówiły przesyłkę płatną przy odbiorze (pobraniową), a następnie świadomie jej nie odebrały, lub odmówiły przyjęcia. 

  9. Czas realizacji zamówienia zależy od sposobu zamówienia oraz daty wpłynięcia przelewu na nasze konto. Zamówienia pobraniowe wysyłamy w następny dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia, nastomiast zamówienia z przedpłatą wysyłamy w następny dzień roboczy po zaksiegowaniu się pieniędzy na naszym koncie. O każdym opóźnieniu wysyłek informujemy klientów w ciąu 24-48 godzin od wystąpienia tego faktu.

  10. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem InPost Paczkomaty, Poczty Polskiej S.A., a także firmy kurierskiej Siódemka S.A.

  11. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

  12. Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta"  Kupujący, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podaniaprzyczyny) z towaru kupionego w Sklepie internetowym. Odpowiedni formularz dołączany jest do każdej przesyłki, można go też pobrać i wypełnić / wydrukować TUTAJ, a następnie odesłać do nas pocztą razem ze zwracanym produktem na adres  Ewelina Walecka "Restyle" Garwolińska 85 08 -110 Siedlce lub pocztą elektroniczną na adres: restyle.pl@gmail.com

  13. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin oraz politykę poprawności.

  14. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (dz.u. 2014 r. poz. 827 ze zm.) wobec Klientów będących konsumentami, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

  15. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu. Dotyczy to także zamówień złożonych przed dniem 25 grudnia 2014 roku.

  16. Zarejestrowani klienci mają możliwość dodania reklamacji za pośrednictwem naszego sklepu - wystarczy kliknąć TUTAJNiezarejestrowani klienci powinni odesłać do nas wypełniony formularz reklamacyjny - dostępny TUTAJ. Wypełniony formularz można przesłać do nas razem z uszkodzonym produktem , lub drogą mailową na adres: restyle.pl@gmail.com

  17. Klient zgłaszając reklamację zobowiązany jest przesłać towar wraz z  dowodem zakupu na adres: Ewelina Walecka "Restyle" , ul. Garwolińska 85 08-110 Siedlce. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  18. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie do 3 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

  19. W przypadku uznania reklamacji, zgodnie z żądaniem kupującego, towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, a jeśli będzie to już niemożliwe  Sklep zwróci Klientowi koszty zwróconego towaru + koszty wysyłki poniesione przez klienta w ciągu 2 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji .

  20. Koszty wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynoszą:

dla listu poleconego priorytetowego w przedziale wagowym:
0-350 gramów - 10,50zł
351-1000 gramów - 14,00zł
1001-2000 gramów - 18,00zł

dla przesyłki kurierskiej wysyłanej za pośrednictwem firmy SIÓDEMKA S.A.
Przesyłka pobraniowa - 14zł
Przesyłka standardowa (przedpłata) - 12zł

dla przesyłki PACZKOMATY wysyłanej za pośrednictwem firmy INPOST koszt wysyłki zależy od gabarytów przesyłki (wymiarów skrytki)
Gabaryt A : Maksymalne wymiary (8 x 38 x 64 cm)
Gabaryt B: Maksymalne wymiary (19x38x64cm)
Gabaryt C: Maksymalne wymiary (41x38x64cm)

Koszt wysyłki przesyłką pobraniową:
Gabaryt A : 13,00zł + 1% od wartości zamówienia
Gabaryt B: 14,00zł + 1% od wartości zamówienia
Gabaryt C: 16,00zł + 1% od wartości zamówienia

Koszt wysyłki standardowej (przedpłata)
Gabaryt A: 9,50 zł
Gabaryt B: 10,50 zł
Gabaryt C: 12,50 zł

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij